Gyorsaság, precízió és megbízhatóság. Többek között ezen tulajdonságoknak is köszönhetjük legutóbbi megbízásunkat. A napokban megkeresett egy jól menő budapesti startup cég vezetője, hogy szolgáltatásaink felől érdeklődjön. Az egyik ott dolgozó ajánlott számára minket, akivel nem is olyan rég együtt dolgoztunk és már ő is nagyon meg volt elégedve.
Az első találkozó
Telefonbeszélgetésünk során kiderült, a vállalkozás mobil applikációk tervezésével és fejlesztésével foglalkozik, de a jelenlegi bázisuk már elég szűkös, így nagyobb irodába szeretnének költözni.
Még aznap délután felkerestük a céget, hogy megtekintsük a költöztetni kívánt gépek és berendezések méretét és állapotát, illetve hogy fel tudjuk mérni pontosan mekkora autóra lesz szükségünk a költöztetéshez.
Megbeszéltük az ügyvezetővel, hogy a szállítás napján már kora reggel megérkezünk az irodához, hogy mindent megfelelően be tudjunk csomagolni, fel tudjunk készíteni a fuvarra.
A vállalat kiköltöztetése, mint mindig, most is gyorsan és zökkenőmentesen zajlott.
Váratlan fordulat
Amikor megérkeztünk az új irodához gyanús jelekre lettünk figyelmesek. Feltűnően nagy volt a mozgolódás az ingatlan környékén. Ez a látvány nem csak minket, de a megbízónkat is megdöbbentette. Néhány telefon után kiderült, hogy még az előző bérlőnek nem sikerült kiköltöznie.
Gyors megbeszélés után arra a döntésre jutottunk, hogy segítünk mi is a kiköltözésben.
Alig nyolcvan perc alatt teljesen kipakoltuk az irodaházat, majd pár óra alatt az új bérlő is a helyére költözhetett.
Egy újabb elégedett ügyfél
Mint mindig, most is a biztonság volt a legfőbb szempont. Számunkra az az igazi öröm, ha látjuk ügyfeleink arcán az elégedettséget. Ha végiggondolja, hogy micsoda teherrel és megpróbáltatással jár egy költözés rájön hogy, az a legjobb döntést, ha egy erre szakosodott céget bíznak meg a feladattal. Így nem csak időt, de energiát is megtakaríthat, nem beszélve a költözéssel járó feszültségekről, váratlan, olykor kellemetlen meglepetésekről.